NK Clio 2017-II | Race 9&10 Assen | 26-11-2017

Wordt verreden op zondag met rFactor 2
Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

NK Clio 2017-II Race 9&10
Assen
26-11-2017


Locatie
Assen, Nederland

Tijdschema
20.00 - Briefing
20.15 - Kwalificatie
20.25 - Warmup
20.30 - Race 1
21.05 - Race 2 (Reversed grid top 8)

Weerbericht

Afbeelding

Links
Algemene Informatie NK Clio 2017-II
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Ik ben er klaar mee. Werkelijk bedroevend hoe slecht er gereden. Op de kermis bij de bostauto's word er nog netter gereden.
Ik dacht dat hier netjes gereden werd maar krijg het idee dat het in een public server nog beter is.
Meerdere malen van de baan gedrukt worden. Te laat remmen. Totaal nergens naar kijken. Afsnijden.
Sorry hoor maar ik mag toch echt hopen dat de kwaliteit het aankomend NK omhoog gaat.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

top stream weer heren en ik was inderdaad een van degenen die wel een lekkere avond heeft gehad.
zonder verwachting en oefenen instappen op een baan die ik eigenlijk drie keer niks vind (sorry aan de wel liefhebbers) en dan in de quali tot net buiten de top 20 komen en qua tijd niet eens heel ver achter op andere middenvelders was ik al tevreden mee.
En door twee bijzonder enerverende races en op de baan weten te blijven werd de avond nog lekkerder.
Het ging er bij tijden inderdaad redelijk ruig aan toe maar had het idee dat het in de gevechten waar ik bij betrokken was nog net niet over de rand ging. Hoop dat de rest dat ook zo zag. Met wat geluk naar P15 gekomen in race een.

Race twee een matige en mogelijk te voorzichtige start en zakte meteen terug naar p19. Eigenlijk van begin tot eind oftewel moeten verdedigen of ergens kunnen aanvallen of druk zetten. Door op de baan te blijven af en toe wat mensen naast de baan zien staan naar voren kunnen gekomen. Maar dit keer zeker ook wat autos opde baan voorbij kunnen steken. De mooiste vond ik zelf bij Walter buitenom in sector3 in de twee snelle doordraaiers naar links, werd ook netjes precies genoeg plek gelaten. Maar van p19 terugkomen naar beste mijn resultaat p9 voelde inderdaad als hoezee hoezanna.
WaIther Berk
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 jan 2017, 14:44
Racestuur: T500RS

Ger Peeters schreef: 27 nov 2017, 10:48 De mooiste vond ik zelf bij Walter buitenom in sector3 in de twee snelle doordraaiers naar links, werd ook netjes precies genoeg plek gelaten.
Dank voor de heerlijke gevechten Ger. Altijd fijn om met jou te vechten, we zaten op het randje maar we lieten elkaar leven en elke keer toen we samen gestrande deelnemers inhaalden dacht ik weer, fijn dat wij op de baan blijven.

Overigens was ik het meest trots op hoe ik ergens in race 1 aan het einde 1e sector jou vooruit duw en hoe we samen de veel betere exit van Ivo compenseerden met de samenwerking. :D
Gesloten

Terug naar “SRVN NK Clio 2017-II”