Clubraces 2017 | Race 2 Mills | 02-05-2017

Wordt verreden op de dinsdagavond met rFactor2
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Dat logootje is voor ts rechten Ik heb ook het film icoon omdat ik in de groep voor livestream zit

Castrol Racing Team

Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Het was lachen gieren brullen op TS, zeker toen iemand het geluid van het inbelmodem ging afspelen en iemand Alt F4 voorstelde als oplossing voor de problemen. Voor de rest nog meer zeer humoristische opmerkingen gehoord, dus wat dat betreft geen spijt gehad van mijn aanwezigheid. Het was zeer vermakelijk om met z'n allen in één kanaal te zitten.
Voor het overige weet ik niet of deze opzet ideaal is om "nieuwe" of "langzame" rijders vertrouwd te maken met het racen tussen anderen. Ook de snelle en ervaren rijders doen mee op deze avonden. Door de reverse grid (langzaam start vooraan en snel start achteraan) schuift het geheel echter al binnen twee bochten hopeloos in elkaar en worden er links en rechts tikken uitgedeeld en schuiven de wagens kriskras over de baan. Ik stond zelf ook een tikje en door niet meer kunnen ontwijken van een stilstaande wagen al snel achterstevoren. Hierdoor was het leereffect vrij gering omdat ik mijn rondjes daarna redelijk als "Einzelgänger" mocht uitrijden.
Ik zie het meer als funraces en ben benieuwd wat er uiteindelijk uit gaat komen. Wel heel goed dat hier serieus over nagedacht wordt door veel leden! Zeer positief om te lezen!
Gesloten

Terug naar “SRVN Clubraces 2017”