Porsche Cup 2017-I | Race 3&4 Le Mans Bugatti | 09-03-2017

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Glenn Bontenbal
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 jan 2016, 15:36
Racestuur: Fanatec Formula Carbon

Super leuke races gehad. :D

Het begon al in de kwalificatie
De allereerste POLE POSITION voor mij. Wie had dat verwacht? Precies op het juiste moment een snel rondje kunnen neerzetten.

RACE1
Een super start en reed eigenlijk gelijk weg van Ruben Correa Alves en Niek Jacobs doordat ze aan het vechten waren voor P2.
18 rondjes aan de leiding gereden en had de pace er goed inzitten. Regen bevalt mij wel.
Doordat ik slecht uit de chicane kwam naderden Ruben Correa Alves mij al snel en probeerde een inhaalactie. Helaas kon hij het niet meer corrigeren en raakte mij op de zijkant waardoor ik spinde. Op dat moment baalde ik echt als een stekker.
Ruben Correa Alves heeft netjes zijn excuses aangeboden en dat waardeer ik ook. Verder geen gezeur of iets dergelijks.

RACE2
Knop omzetten wat er gebeurd is in RACE 1.
Gestart op de P7 vrijwel makkelijk naar P3 kunnen rijden. Maar helaas de goede pace van Niek Jacobs en Ruben Correa Alves niet meer aan kunnen pikken.
De race gewoon uit kunnen rijden op P3 met vrijwel niemand om me heen.

Ruben, van mij mag het hele seizoen ook regenen.

Hierbij wil ik ook graag de mannen bedanken voor de livestream. Dit vind ik altijd een hele dikke + punt bij SRVN.

P.S. zoude jullie mij naam goed kunnen schrijven op het forum of op de frontpage?
Het is GEEN Glenn Bontebal
Het is wel Glenn Bontenbal

Alvast bedankt.
Tot de volgende race. :byebye:
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Ik doe niet mee met de PC, maar complimenten voor je grootse reactie Glenn! Ik denk dat we allemaal weten hoe groot de frustraties kunnen zijn op een moment dat zoiets gebeurt, maar mooi dat jullie het gelijk met respect voor elkaar na de race hebben uitgepraat.
Gesloten

Terug naar “SRVN Porsche Cup 2017-I”