Pagina 45 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 26 mei 2017, 21:04
door Kai Karreman
Als je je in steam hebt geabonneerd dan moet je even rf2 opnieuw opstarten en dan download hij hem automatisch. Als het goed is zie je dat ook in een apart venster dat ie hem installeert.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 26 mei 2017, 22:28
door Jeroen Huisers
Kreeg net een mailtje van URD:
Hello,

We have finally updated our T5 2012/13 rF2 content!

Changelog V2:
-DX11 ready
-Added AO to the cockpit carbon
-lcd leds and adjusted
-new driver animation with better textures
-textures improved for dx11
-physics

Best Regards,
UnitedRacingDesign
Het zou toch niet......
Morgen maar eens testen. :D

Re: rFactor 2

Geplaatst: 27 mei 2017, 00:08
door Albert van Mourik
Kreeg ik ook ja

Castrol Racing Team


Re: rFactor 2

Geplaatst: 27 mei 2017, 12:42
door Ger Heuts
Volgende noob question. Die T5-mod heb ik ooit zelf aangeschaft, nog voor die uit de contributie betaald werd toen we er kampioenschappen mee gingen rijden. Sindsdien de pc enkele malen opnieuw geïnstalleerd en als laatste rF2 via Steam geïnstalleerd. De t5-mod er niet meer op gezet. Nu heb ik de mail ook gekregen en de rfcmp-bestanden in de map packages gezet. Wanneer ik Steam opnieuw opstart, zie ik de wagens echter niet terug. Moet ik de originele wagens ook nog installeren en zo ja, waar haal ik die vandaan, of doe ik iets anders fout?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 27 mei 2017, 13:08
door André Jager
Even in je package manager de bestanden installeren die je in je packages map hebt gezet. (doos icoontje in je rFactor start scherm, onder het huisje en boven het tandwieltje).



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 03 jun 2017, 18:14
door Anton Rebel
Ik kreeg van Marcel Offermans een link met een soort van track map voor I.O.S. Het is gratis en werkt met DX 11

http://www.tyka.net

Re: rFactor 2

Geplaatst: 03 jun 2017, 18:35
door Kai Karreman
Ziet er goed uit. Nu wachten op een android versie.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 11 jun 2017, 21:09
door Marcel Offermans
Voor Android is er al een tijdje DashMeterPro wat ik zelf met veel plezier gebruik: http://www.sensadigit.com/

Re: rFactor 2

Geplaatst: 29 jun 2017, 20:05
door Jeroen Huisers
Vanavond is er een Radical SR3 test race op Silverstone.
Diverse Youtubers die hier een stream van doen.
Daarin melde er 1 dat de Radical morgen beschikbaar komt..

Ben benieuwd.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2017, 01:16
door Marcel Offermans

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2017, 09:55
door Jos van der Sterren
Als ik terug ben uit Portugal dan zal ik hem meteen is proberen maar ik wil mijn complimenten maken aan het team dat wat het VR gedeelte betreft er flinke stappen zijn gemaakt want het ziet er momenteel zeer gelikt uit.
Top!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2017, 11:49
door Ronald van Dijk
Sluit ik me helemaal bij aan Jos. Nu vooral nog een goede implementatie van de nieuwe UI en dan is VR racen in rF2 echt een genot!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2017, 13:28
door Ruben Correa Alves
Deze auto MOET een kampioenschap worden bij SRVN. Iets trager dan de F2000 maar zoveel leuker, wat speelser op het gas en echt een ultra genot om mee te battlen! :)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2017, 17:32
door Ruben Correa Alves
Leuke battle met Arjan en René vandaag:


Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2017, 21:36
door Jeroen Cijsouw
Ziet er leuk uit! Misschien beginnen met een SRVN Radical Zomer Cup op de dinsdagavond?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 04 jul 2017, 10:29
door Ronald van Dijk
Heel leuk karretje die Radical. Gisteren met Jeroen wat rondjes op Snetterton gereden. Superleuk baantje voor dit wagentje.

Enige minpunt is het grasmaaier geluid. Deze auto klinkt in Project Cars vele malen beter. Hopelijk kan Studio 397 er nog iets mee doen.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 08 jul 2017, 14:29
door Yoeri Gijsen
Ruben Correa Alves schreef: 01 jul 2017, 13:28 Deze auto MOET een kampioenschap worden bij SRVN. Iets trager dan de F2000 maar zoveel leuker, wat speelser op het gas en echt een ultra genot om mee te battlen! :)
+1
Heerlijke auto! Genot om mee te spelen na een tijdje stil te hebben gezeten...

Re: rFactor 2

Geplaatst: 11 jul 2017, 16:58
door Albert van Mourik
Met Subaru station, komt binnenkort kort uit.
Afbeelding

Castrol Racing Team



Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 jul 2017, 18:10
door Ruben Correa Alves
We have some even more exciting news: it’s no secret that we are releasing a McLaren GT car. And now, we are pleased to announce that it will be….drum roll please… the awesome McLaren 650s GT3!

Nice :D

We have been working hard to create a solution for overlays. As you know, we aren’t great fans of rendering over rFactor 2 screens as this can cause issues that become hard for us to resolve. We have built a solution using HTML. Shortly, we will be allowing 3rd parties to develop their own overlays, not just for broadcast, but for in-game HUDS through an API.

Ook nice :D

https://www.studio-397.com/2017/07/road ... july-2017/

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 jul 2017, 20:31
door Albert van Mourik
En een verse verbeterde versie van Zandvoort