Pagina 39 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 nov 2016, 20:22
door Lars Koldeweij
Heerlijk wagentje. Standaard heeft hij denk ik wat te weinig downforce in de setup, op Oulton met volle vleugels ligt hij een stukje stabieler en qua topsnelheid verschilt het niet zo heel veel.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 nov 2016, 08:11
door Rudy van Buren
René Hoogterp schreef:Gisteren leuke vuurdoop gehad, flink lopen klooien, maar kon je wel goed zien of je een gevecht ermee aan kon gaan, dat kan heel goed. Alternatieve lijnen, weinig downforceverlies etc. Standaard setup is niet heel best, maar als we een degelijke basissetup namens SRVN kunnen aanbieden dan moet het best aardig rijden voor iedereen :)
Behalve de demping is er niks te veranderen wat een hoop geneuzel met zich mee brengt, ARB - vleugel - Camber allemaal transparant in wat voor effect het heeft. Zou voor een hoop leden hier geen kwaad kunnen als ze is ermee aan de gang gaan ipv. gelijk de vinger omhoog. ;)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 nov 2016, 08:17
door René Hoogterp
Is ook zo, maar voor een beginnersklasse kan t nooit kwaad, hoewel zelf pielen altijd wel beter is. Meer vleugel en ARB wat lager maakte op Zandvoort in ieder geval al een wereld van verschil :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 nov 2016, 09:48
door William Geuze
Argh zowat iedereen heeft al gereden en ik heb gewoon nog geen tijd gehad :D
Hopelijk vanavond als ik mijn werkjes af heb :driving:

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 nov 2016, 11:27
door Albert van Mourik
Iets teveel op f5 gedrukt denk ik, dat maakt je vrije tijd in de war

Castrol Racing Team.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 nov 2016, 11:28
door William Geuze
Ja potverdikkie, heb je er zoveel zin in en dan pis je alsnog naast de pot ;)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 26 nov 2016, 01:09
door Yoeri Gijsen
René Hoogterp schreef:Is ook zo, maar voor een beginnersklasse kan t nooit kwaad, hoewel zelf pielen altijd wel beter is. Meer vleugel en ARB wat lager maakte op Zandvoort in ieder geval al een wereld van verschil :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eerlijk gezegd denk ik dat je met een goede vleugelstand 75% van de snelheid te pakken hebt voor wat betreft het afstellen. De rest levert nog wel iets snelheid op, maar vooral veel stabiliteit en constantheid. Je kunt de auto behoorlijk aan je rijstijl aanpassen.

Op Outlon Park krijg ik de banden met geen mogelijkheid zoals ik ze zou willen, dus voorlopig voelt dat als een zwak punt in de mod. Ik moet echter nog testen op een wat minder eigenzinnig circuit.

Het is een auto die zich niet supermakkelijk laat besturen, maar wel veel ruimte geeft om het te leren. Prima voor beginners om mee in te stappen en voor gevorderden om de limiet op te zoeken.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 26 nov 2016, 12:13
door William Geuze
Yoeri Gijsen schreef:
René Hoogterp schreef: Het is een auto die zich niet supermakkelijk laat besturen, maar wel veel ruimte geeft om het te leren. Prima voor beginners om mee in te stappen en voor gevorderden om de limiet op te zoeken.
Het is precies het Skippy verhaal. Snap je basisvaardigheden niet, zal hij moeilijk gevonden worden. Snap je ze wel? Word je beloond :)

Overigens zijn er al een paar bugs geïdentificeerd die nog aangepakt gaan worden. Mede de temperaturen van de motor en banden icm camber/contact patch.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 28 nov 2016, 21:59
door Albert van Mourik
https://www.facebook.com/simracingforli ... 2375330425

Dallara GP3/16 by Slow Motion

Ziet er ook leuk uit

Re: rFactor 2

Geplaatst: 08 dec 2016, 13:05
door Martin Baltus

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 dec 2016, 18:06
door Albert van Mourik
Build 1108 (voor iedereen met steam dan) komende dinsdag:


https://www.studio-397.com/2016/12/road ... mber-2016/

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 dec 2016, 18:21
door André Jager
Albert van Mourik schreef:Build 1108 (voor iedereen met steam dan) komende dinsdag:


https://www.studio-397.com/2016/12/road ... mber-2016/
We understand that online racing is key to the future of the platform. As online racers ourselves, we have decided to provide online access for everybody with the Steam version for free – simplifying the pricing model and encouraging everybody to race online. Steam will take care of automated updates.

Begrijp ik nu goed dat we niet meer hoeven te betalen voor online? Dat zou wel heel nice zijn!



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 dec 2016, 18:22
door Jan Wim Ensing
Zo staat het er wel.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 dec 2016, 19:41
door Lars Koldeweij
Yes. En als je nog niet over bent op Steam dien je dat snel te doen. :)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 dec 2016, 19:54
door Albert van Mourik
Lars Koldeweij schreef:Yes. En als je nog niet over bent op Steam dien je dat snel te doen. :)
This is our first Steam-only release, and we would like to remind you of our offer to migrate to Steam for free, which will be extended until January 31st, 2017.

6 weekjes heb je nog, dus ja, die zijn zo voorbij.

Re: RE: Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 dec 2016, 21:25
door Lars Koldeweij
Albert van Mourik schreef:
Lars Koldeweij schreef:Yes. En als je nog niet over bent op Steam dien je dat snel te doen. :)
This is our first Steam-only release, and we would like to remind you of our offer to migrate to Steam for free, which will be extended until January 31st, 2017.

6 weekjes heb je nog, dus ja, die zijn zo voorbij.
Dat, maar ook om direct up to date te blijven moet je op Steam zitten. De update werkt allednt via Steam immers.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 dec 2016, 15:43
door William Geuze

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 dec 2016, 15:51
door Kevin van Dooren
:shock: :D :D :D

Als ie net zo rijd als dat ie er uit ziet :D :D :driving:

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 dec 2016, 19:38
door Kevin Heijnen
Cool! De japanse DTM! Misschien als er een volledige pack van is dat we in de toekomst ook een SuperGT kampioenschap kunnen houden 8-)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 26 dec 2016, 19:28
door Albert van Mourik
Dtcc 2017-2??

The Subaru Levorg and the Mercedes A class. Next public release/update should be around in 01/2017

Ook met verder aangepaste huidige wagens, die nog dichter bij de Civic gaan komen.