Pagina 2 van 2

Re: Custom Team aanmaken binnen bestaande mod

Geplaatst: 01 jan 2018, 14:43
door Ruben Correa Alves
Ik zal een versie van de showroom plaatsen waar de auto rond draait. Dat is dan wel constant dus je moet dan wachten tot ie elke langs komt.

Re: Custom Team aanmaken binnen bestaande mod

Geplaatst: 01 jan 2018, 16:04
door Ruben Correa Alves
Edit, nevermind, DX11 is een beetje raar met showrooms, werkt niet. :(

Re: Custom Team aanmaken binnen bestaande mod

Geplaatst: 01 jan 2018, 20:34
door Marcel Siegers
Schijnt een bekende BUG te zijn bij Studio 397 :whoaoh:

Christopher_EEE - vandaag om 18:34
We do know about this and it's in our bug tracker.

Re: Custom Team aanmaken binnen bestaande mod

Geplaatst: 02 jan 2018, 19:43
door Lennart Lippens
De F1 1988-mod komt met een showroom die ook in dx11 werkt:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... htext=1988
Afbeelding

Re: Custom Team aanmaken binnen bestaande mod

Geplaatst: 21 aug 2019, 17:17
door Rene Vos
Even dit topic doorgelezen maar kan iemand mij vertellen hoe ik op me eigen server vervolgens die skin kan toepassen?
We hebben nu onze f3 skin klaar en willen die testen en bekijken met een aantal. Ik heb me server draaiend. Ook met de juiste mod. Hoe pas ik echter nu daar die skin toe?
Zodat als we met een paar de server joinen onze eigens skins daarin zien en dus ook een mod kunnen download met deze skin er in?