Pagina 51 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 21 dec 2017, 20:34
door Ruben Correa Alves
Nieuwe update met de regeneffecten is er. :D

Voor Martijn: "make sure you update your SteamCMD dedicated servers - Very Important. Pass that on"


Re: rFactor 2

Geplaatst: 21 dec 2017, 21:14
door Lennart Lippens

Re: rFactor 2

Geplaatst: 21 dec 2017, 21:44
door Onno Nieuwenburg
Geen track map meer nodig geloof ik


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 21 dec 2017, 21:53
door Albert van Mourik
Nope, het meeste wordt nu door rF2 zelf weergegeven inderdaad.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 11:36
door Dave de Vos
Waar vind je al deze extra´s ik draai met v1109 maar zie het niet. ook alle plugins werken sinds gisteravond niet meer.

Werk nu met v1109-dx9 alle plungins werken weer maar nu iest over dat dx9 oud is en ga naar dx11.
Pc heeft win 10 met dx12 volgens mij.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 11:58
door Robert Bults
Heb gelijk een ruitenwisser in beeld nu de regen update uitgevoerd is.
Ding al proberen af te breken, maar dat lukt niet zonder het scherm te slopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 13:51
door Dave de Vos
Om de gt3 power pack + de formule e-energie-pack op 50 % af te halen, ga hier alstublieft! Http://store.steampowered.com/itemstore ... tail/2000/

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 13:57
door Lennart Lippens
Ruitenwisser is wat buggy. Als je op W drukt en zo even aan/uit zet ligt ie weer plat.

De HUD-toevoegingen zijn nu alleen nog zichtbaar in het standaard menuutje waar je doorheen kunt bladeren (banden%, regen%). Er komt *zeer binnenkort* een HUD-preset waar die dingen standaard zichtbaar zijn (incl deltabest)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 15:00
door Yoeri Gijsen
Ruitenwisser is inderdaad nog wat vreemd. In de Corvette glitcht 'ie telkens als hij links op het omkeerpunt komt.

Tof om te zien dat al die updates in de HUD eraan zitten te komen, maar wel jammer dat ze nu zo half worden geïmplementeerd. Zat een soort van verlekkerd de patch notes door te scrollen en uiteindelijk zie je er niet zoveel van terug... :D

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 15:36
door Lennart Lippens
Ik las ergens dat je in DevMode al zelf een hud kunt bouwen met deze info erin

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk


Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 16:03
door Dave de Vos
Werkt inderdaad nog vreemd delta optie nog niet gevonden. Heb nu de beta optie uit. Geloof nu met dx11 maar geen plugin die meer werkt.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 dec 2017, 22:15
door Martijn Huisers
De FormelaE en GT3 server zijn weer voorzien van de laatste updates.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 dec 2017, 22:56
door Pieter Brandsma
Na de update ineens een heel licht beeld. Iemand een idee waardoor dit komt?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 dec 2017, 23:04
door Onno Nieuwenburg
Dx11 ze hebben nu de build 1109 dx11 standaard gemaakt en een aparte build met dx9.

Gr onno


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 dec 2017, 23:06
door Pieter Brandsma
Hoort dat dus bij dx11?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 23 dec 2017, 23:07
door Onno Nieuwenburg
Denk het wel mijn beeld was ook veel lichter dan eerst en trackmap werkt ook niet meer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 dec 2017, 01:41
door Yoeri Gijsen
Veel van de oude plugins - vooral de plugins die informatie op je scherm projecteerden - werk niet meer in DX11. Ze waren voor DX9 ontworpen. Een aantal van de populaire features uit die plugins worden verwerkt in de HUD en UI updates die aanstaande zijn.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 dec 2017, 12:31
door Martin Baltus
na de update doet mijn stuur erg vreemd. im calibrate klopt output gewoon maar als ik ga rijden dan stuurt hij schokkering.
stuurt soms minder ver dan dat ik zelf stuur zeg maar

T300

meerdere last van?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 dec 2017, 12:40
door Martin Baltus
laat maar, steering help stond ineens aan hahaha
kunnen ze die er niet gewoon uitslopen.. tis toch geen tesla of wel !@)(&@#@!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 dec 2017, 15:09
door René de Ruijter
@ pieter
Delete contents of the folders CBash and shaders located in \Steam\steamapps\common\rFactor 2\UserData\Log