Waarom schrijf je dan geen stuk tekst waaruit blijkt dat je het wél snapt? Had mij ook weer een epistel gescheeld.Rob van de Brink schreef: ↑11 aug 2020, 15:37
Lennard, ja dit wist ik natuurlijk ook wel maar daar doelde ik niet helemaal op, bedankt voor je uitgebreide en zeer duidelijke uitleg.
Nu zie ik inderdaad het nut niet in dat ROOKIES NIET met de F3 MEE KUNNEN DOEN, graag hoor hoe laat wij onszelf kunnen inschrijven, daar het dan absoluut 0.0% anders zou zijn als jij uitlegt over de F4 klasse, zeg nu zelf het is toch heel RAAR dat wij niet met de F3 Klasse mee kunnen doen.
Rookies kunnen aan 3 van de 4 kampioenschappen meedoen, keuze zat lijkt mij. Er is nu één klasse (je zou het de 'topklasse' kunnen noemen) waar alleen 'normale' leden aan mee mogen doen. Doordat je gastrijders en Rookies uitsluit weet je dat er alleen deelnemers op de grid staan die al een tijdje lid zijn bij SRVN, minimaal 2 seizoenen hebben deelgenomen aan de races en dus bekend zijn met hoe alles te werk gaat qua procedures, reglementen, etc.
Is dat een garantie dat er geen incidenten zijn? Nee, maar je voorkomt zo (hopelijk) wel dat er mensen rondrijden die de regels niet kennen, of door hun lage snelheid een gevaar op de weg zijn. Als ik kijk naar de protestuitslagen van afgelopen seizoen zie ik een duidelijk verschil tussen F3 en F4. Nu zeggen protestuitslagen natuurlijk niet alles (er kan nog zo slecht gereden worden, maar als men geen protesten indient wordt er niks mee gedaan), maar het verschil is wel duidelijk denk ik.