"Laat de snellere deelnemer geen ruimte in deze situatie dan zijn de gevolgen, in de vorm van sancties, geheel voor zijn rekening." Ik kan helaas niet onzichtbaar worden of door mensen heen gaan. Dit staat in de regels, het is aan de snellere rijder om voldoende ruimte te laten zodat de langzamere rijder zijn lijn kan behouden zonder incidenten. Op harde banden met de zware BMW was dit incident helaas niet te voorkomen zoals gebleken is, ik kon nergens meer heen. Verder kan je beter een PB sturen anders staat dit topic vol met spam van vingerwijs gedrag.Twan Capellen schreef: ↑01 apr 2019, 22:53Misschien toch nog eens het race regelement checken?Mike van Aalst schreef: ↑01 apr 2019, 21:36 Jij stuurde in op het moment dat mijn voorwielen voor jouw achterwielen waren en ik dus voorrang heb op de bocht.
Met die omschrijving heb je daar zeker geen voorrang (je moet elkaar de ruimte geven).
NK GT 2019 | Race 2 Suzuka | 31-03-2019
- Mike van Aalst
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 11 jun 2014, 16:39
- Racestuur: Driving Force GT
- Arjan Veltens
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 06 mar 2016, 15:39
- Locatie: Groningen
- Contact:
1 april!
- Gerben Kelly
- Berichten: 377
- Lid geworden op: 04 mei 2013, 14:09
- Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase
Mijn verslagje dan.
De platgeslagen kever en ik zijn absoluut nog geen vriendjes in rFactor (in iRacing ook niet trouwens ).
Het was zelfs maar de vraag of ik me bij de eerste 35 kon kwalificeren. Ik kon de Porsche niet goed rond krijgen op Suzuka, terwijl het toch een van mijn favoriete banen is. Overstuur, neutraal, onderstuur en dat allemaal in dezelfde bocht(en). Ik kan het er bij deze auto slecht uitkrijgen, of iig niet zoals ik het zou willen. Desondanks kon ik mij op P31 kwalificeren en toch in server 1 starten. Bij het trainen heb ik nog een setup van Remco Majoor gehad, Remco was hier snel mee, maar onze rijstijlen verschillen blijkbaar nogal en ik kon er helaas niet meer overweg.
Dus hop naar de race, als enige UGX rijder, en ook als enige Porsche .
Ik had na afloop van Bathurst al besloten om een 2-stopper te gaan doen in Suzuka. 25-50-25 > S-M-S was het plan en 2x iets bijtanken en met een lichtere auto van start. De 120 liter op mediums in Bathurst beviel slecht.
Het werd uiteindelijk 23-45-32, iets te vroeg naar binnen door de extra opwarmronde, rekenfail van mijzelf. En de mediums gingen toch sneller dan verwacht. Echte directe gevechten heb ik niet gehad, omdat ik ten opzichte van de mensen rond mij, out of sync aan het rijden was. Als er inhaalacties waren ging het vooral omdat ik een setje jongere banden onder de auto had zitten.
Ik zat qua pace ongeveer op hetzelfde als Rudy Cuppen, Berry Witman en Mike van Aalst.
En dan toch van P31 naar P17, maar dat is absoluut niet omdat ik zo briljant gereden heb . Meer omdat andere mensen voor mij wegvielen door allerhande redenen. Ik sta nu 10e in de stand, maar qua snelheid zou ik daar niet mogen staan .
Ik hoop dat ik nog wat kan vinden in de Porsche waardoor ik er lekkerder mee kan rijden en een fractie sneller, en ik hoop dat voor volgend seizoen de Ferrari af is
De platgeslagen kever en ik zijn absoluut nog geen vriendjes in rFactor (in iRacing ook niet trouwens ).
Het was zelfs maar de vraag of ik me bij de eerste 35 kon kwalificeren. Ik kon de Porsche niet goed rond krijgen op Suzuka, terwijl het toch een van mijn favoriete banen is. Overstuur, neutraal, onderstuur en dat allemaal in dezelfde bocht(en). Ik kan het er bij deze auto slecht uitkrijgen, of iig niet zoals ik het zou willen. Desondanks kon ik mij op P31 kwalificeren en toch in server 1 starten. Bij het trainen heb ik nog een setup van Remco Majoor gehad, Remco was hier snel mee, maar onze rijstijlen verschillen blijkbaar nogal en ik kon er helaas niet meer overweg.
Dus hop naar de race, als enige UGX rijder, en ook als enige Porsche .
Ik had na afloop van Bathurst al besloten om een 2-stopper te gaan doen in Suzuka. 25-50-25 > S-M-S was het plan en 2x iets bijtanken en met een lichtere auto van start. De 120 liter op mediums in Bathurst beviel slecht.
Het werd uiteindelijk 23-45-32, iets te vroeg naar binnen door de extra opwarmronde, rekenfail van mijzelf. En de mediums gingen toch sneller dan verwacht. Echte directe gevechten heb ik niet gehad, omdat ik ten opzichte van de mensen rond mij, out of sync aan het rijden was. Als er inhaalacties waren ging het vooral omdat ik een setje jongere banden onder de auto had zitten.
Ik zat qua pace ongeveer op hetzelfde als Rudy Cuppen, Berry Witman en Mike van Aalst.
En dan toch van P31 naar P17, maar dat is absoluut niet omdat ik zo briljant gereden heb . Meer omdat andere mensen voor mij wegvielen door allerhande redenen. Ik sta nu 10e in de stand, maar qua snelheid zou ik daar niet mogen staan .
Ik hoop dat ik nog wat kan vinden in de Porsche waardoor ik er lekkerder mee kan rijden en een fractie sneller, en ik hoop dat voor volgend seizoen de Ferrari af is
- Martin Baltus
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
- Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO
Gelukt