Ik overtreed dus onwetend al jaren de ARR regel, rij als sinds tijden met max vehicles op 10. Mij lukt het heel vaak wel om onbeschadigd door de eerste paar bochten te komen en denk dat me dat ook met 8 autos net zo goed nog zou lukken. Het zit naar mijn idee juist bij de start veel meer tussen de oren, geef als het nodig is gewoon eens een keer net wat eerder een plekje op (ja dat doet pijn en wil eigenlijk niemand)..... probeer het een, twee of drie bochten later weer... als je echt sneller bent lukt het dan ook nog wel en rij je met een schadevrije auto....Lennart Lippens schreef: ↑10 sep 2018, 12:14 Visible vehicles op 8 vind ik echt te laag. Dit komt neer op 4 auto's vóór je, en 4 in je spiegels. Vooral bij de start zitten de auto's dicht op elkaar, en als er dan verderop iemand spint en stil staat op de baan zie je die auto pas heel laat in beeld 'ploppen'.
Het is in het verleden meerdere keren voorgekomen dat een te lage 'visible vehicle'-setting de oorzaak was van een (zware) crash.
Overigens absoluut niet naar jou bedoeld hoor Lennart, puur algemene opmerking (ook voor mezelf soms)
Dat doe ik wel ook altijd, en daarbij dan ook altijd een stuk of wat teststarts vanuit het middenveld om de eerste paar bochten 'droog te zwemmen'. Ja is uiteraard heel anders als online, maar je krijgt toch een beetje idee wat er misschien wel maar belangrijker wat zeker niet kan.Lennart Lippens schreef: ↑10 sep 2018, 12:14 Een off-line test met 35+ AI's geeft inderdaad een vrij realistisch beeld van de framerate is mijn ervaring.