Naam: Dennis lammers
Geboortedatum: 18-01-1996
Spellen: assetto Corsa, project car, F1 2017, Forza horizon
Stuurwiel: Logitech g29
Ervaring: niet heel veel in online
Ik probeer mijn weg te vinden in de geweldige wereld van sim racen. Dus alle tips die jullie voor mij hebben zou geweldig zijn.
Hallo!
- Dennis Lammers
- Racestuur: Logitech g29
-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
Hi Dennis
welkom bij srvn.
eerste tip .... ligt erg voor de hand domweg veel rijden , tip nummer twee doe vooral ook aan zoveel mogelijk online races mee. Dat laatste is toch altijd weer net even anders als in je eentje of tegen AI's oefenen. tip nummer drie vooral niet door laten ontmoedigen als anderen (nu nog) sneller zijn
welkom bij srvn.
eerste tip .... ligt erg voor de hand domweg veel rijden , tip nummer twee doe vooral ook aan zoveel mogelijk online races mee. Dat laatste is toch altijd weer net even anders als in je eentje of tegen AI's oefenen. tip nummer drie vooral niet door laten ontmoedigen als anderen (nu nog) sneller zijn
- Edward Hoekstra
- Racestuur: Thrustmaster T300
Welkom en veel plezier bij SRVN. SYOT!
- Dennis Lammers
Bedankt voor de tips. De eerste ga ik zeker doen. Maar ik probeer nu eerst even de ideale lijn te vinden en even iets meer vertrouwen in mezelf te krijgen met racen. Wil namelijk niet domweg mensen van de baan afrijden tijdens het leren. Het wordt namelijk de eerste keer dat ik met een stuur ga rijden heb voorheen altijd met de Xbox controller geraced.Ger Peeters schreef: ↑14 aug 2018, 11:14 Hi Dennis
welkom bij srvn.
- Yoeri Gijsen
- Racestuur: Logitech G29
Welkom bij SRVN!
- Twan Capellen
- Racestuur: Thrustmater T500RS
Welkom bij SRVN!
-
- Racestuur: Fanatec CSL Elite
ook dat oefenen gewoon lekker online komen doen. Tijdens practice sessies zal niemand je afschieten als het een keer fout gaat en je kunt er door onboard bij anderen mee te kijken af en toe best nog wat dingen opstekenDennis Lammers schreef: ↑14 aug 2018, 13:21. Wil namelijk niet domweg mensen van de baan afrijden tijdens het leren.Ger Peeters schreef: ↑14 aug 2018, 11:14 vooral niet door laten ontmoedigen als anderen (nu nog) sneller zijn
- Dennis Lammers
Ger Peeters schreef: ↑20 aug 2018, 12:34ook dat oefenen gewoon lekker online komen doen. Tijdens practice sessies zal niemand je afschieten als het een keer fout gaat en je kunt er door onboard bij anderen mee te kijken af en toe best nog wat dingen opstekenDennis Lammers schreef: ↑14 aug 2018, 13:21. Wil namelijk niet domweg mensen van de baan afrijden tijdens het leren.Ger Peeters schreef: ↑14 aug 2018, 11:14 vooral niet door laten ontmoedigen als anderen (nu nog) sneller zijn
-
welkom,
ik ben zelf ook nog een beginner. misschien zin om samen wat rondjes te rijden? ik rij nu veel in de DTCC server.
ik ben zelf ook nog een beginner. misschien zin om samen wat rondjes te rijden? ik rij nu veel in de DTCC server.
- Dennis Lammers
- Dennis Lammers
Hoelang duurt het gemiddeld voor je antwoord krijgt op de aanmelding van de club? Ik heb contributie betaald en een bericht gestuurd afgelopen vrijdag.