Beste Kevin,Kevin Heijnen schreef: ↑27 feb 2017, 00:13
Ik had alleen verwacht dat de persoon die de servers regelt eens zou reageren, thats all. Maar negeren mag ook hoor
Nu ben ik de persoon die zich voornamelijk druk maakt om de server en ben toevallig even niet in Nederland.
Neemt niet weg dat ik op de achtergrond maximaal contact hebt met diversen mensen binnen de SRVN organisatie over dit onderwerp.
Er komen vanuit meerdere kanten reacties dus waarom zou ik dan ook nog eens extra moeten gaan reageren.
Ik kan de toon waarmee je op dit moment aan het reageren bent niet echt waarderen.
Ik zie dat je het over de RFM file hebt en dat je wilt weten hoe deze staat.
Blijkbaar heb je jezelf iets verder verdiept in de instellingen alleen jammer dat je dan niet gezien hebt dat elke rfm ook op je eigen pc staat. Je hebt het antwoord al tijden binnen handbereik.
Het aanpassen van een rfm heeft alleen zin als de track deze wijziging toestaat.
Dus als een track bij PassingBeforeLineRoad de harde waarde van 1 heeft dan kun je aanpassen in de rfm wat je wilt maar dan heeft dit geen enkele zin.
Mij was deze setting nooit eerder opgevallen omdat de rfm in voorgaande seizoenen alleen maar bij de indy500 werd aangepast.
Op de server passen we alleen maar de player.json en de multiplayer.json aan.
Echter zijn we in dit seizoen van start gegaan met een eigen SafetyCar.
Dit pas je ook aan in de rfm, maar dit is dan ook de enige aanpassing die is gedaan.
Alle overige settings in de rfm staan dus op default
Ik zal zo snel als mogelijk de nieuwe vmods gaan maken met daarin de PassingBeforeLineRoad op 3.
Dit moet zeker gaan lukken voor de GT race van donderdag.