Porsche Cup 2016-II | Niederenlandrennen | 15-12-2016

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

Porsche Cup 2016-II I Race 15 & 16
Niederlandenrennen
15-12-2016


Locatie
Zandvoort, Nederland

Tijdschema
20.15 uur - Kwalificatie (10 minuten, private, 2 geklokte ronden)
20.25 uur - Warmup (5 minuten)
20.30 uur - Race 1 (18 ronden, formatieronde, staande start)
21.00 uur - Kwalificatie 2 (10 minuten, private, 2 geklokte ronden)
21.10 uur - Warmup
21.15 uur - Race 2 (18 ronden, formatieronde, staande start)

Weerbericht
Afbeelding

Links
Algemene Informatie Porsche Cup 2016-II
Niek Jacobs
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 sep 2014, 16:57

Helaas, helaas, helaas.. ik was er al bang voor maar ik kan de laatste race er niet bij zijn omdat ik naar het buitenland moet voor m'n werk. Ik stond dan wel 26 punten achter maar ik weet als geen ander dat zo'n laatste raceavond vreemd kan verlopen, dus ik wilde er nog vol voor gaan, 1e race winnen en dan is een uitvalbeurt (lag spike, crash, time-out, stuurtje kapot, you name it) van Arjan genoeg om toch nog kampioen te worden. Op z'n minst was het leuk geweest om nog 1 keer 2 spannende gevechten te hebben, voor mij, Arjan maar ook voor de volgers waaronder de commentatoren die er race op race geweldig commentaar op hebben gegeven. Bij deze ook bedankt Arjan, de andere rijders, commentatoren, organisatie en volgers voor een prachtig kampioenschap. Ik feliciteer Arjan nog niet (je weet maar nooit, misschien gaat de reis niet door, 1% kans misschien) maar doe dat graag daags na de race als ik terug ben. Misschien dat ik de race nog online kan bekijken. Succes en veel plezier voor de deelnemers Donderdag.
Gesloten

Terug naar “SRVN Porsche Cup 2016-II”