Porsche Cup 2016-II I Vraagbaak

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Niels Tieman

Ik heb, enkele weken geleden, dezelfde vraag gesteld en toen ik mij verteld dat het geen optie was. De basis- velgen worden gebruikt en daar bleef het bij.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Ik heb dit topic nog even nagelezen : viewtopic.php?f=24&t=2165
- Je hebt op het gebied van velgen keuze uit vier opties. BBS, BBS zwart, OZ en OZ zwart. Voor een voorproefje, klik hier
Wat mij alleen is opgevallen is dat er ook verschillende kleuren remschijven zijn (rood en geel)
Ik neem aan dat we hier ook een keuze uit mogen maken?
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

Jeroen Huisers schreef:Ik heb dit topic nog even nagelezen : viewtopic.php?f=24&t=2165
- Je hebt op het gebied van velgen keuze uit vier opties. BBS, BBS zwart, OZ en OZ zwart. Voor een voorproefje, klik hier
Wat mij alleen is opgevallen is dat er ook verschillende kleuren remschijven zijn (rood en geel)
Ik neem aan dat we hier ook een keuze uit mogen maken?
Ik neem aan dat we hier geen keuze uit mogen maken om de simpele reden dat het niet vermeld staat.
Wanneer we hieruit mochten kiezen had het er wel gestaan.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Hej! Zou je me even wat meer info kunnen mailen. Als het niet veel extra werk is zie ik geen bezwaar, maar ik ben pas de 10e terug in Nederland, dus ik kan het niet uittesten enz.

De reden dat deze opties gegeven zijn lag hem in het feit dat de wieltemplate niet te downloaden was.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Ik zal als ik thuis wel ff een mailtje sturen (naar kc?).
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Jan Wim Ensing schreef:Hej! Zou je me even wat meer info kunnen mailen. Als het niet veel extra werk is zie ik geen bezwaar, maar ik ben pas de 10e terug in Nederland, dus ik kan het niet uittesten enz.

De reden dat deze opties gegeven zijn lag hem in het feit dat de wieltemplate niet te downloaden was.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ik denk dat dit weer werkt met die GEN-strings in de .veh file

In ieder geval Enduracers had dit bij de rF1 tijd wel.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Het werkt bij mij zonder code of wat dan ook. :)

KC, you have mail. :P
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ziet er goed uit. Wat mij betreft prima: painten die velgen!

Ruben plaatst zo de templates.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Zo. Voor iedereen die de velgen wilt painten van de Porsche, hier wat templates. In het geval van de BBS velgen gaat het om 1 texture voor alle velgen. Voor de OZ velgen heb je een texture voor de voorste velgen en een texture voor de achterste velgen.

Voor de BBS velgen moet er 'BBSRIMS' achter de naam (Dus PC20162-XXBBSRIMS). Voor de OZ velgen moet er 'OZRIMS' voor de voorste velgen en 'OZRIMS2' voor de achterste velgen worden gebruikt. Ik heb een PSD template per velg (dus 3 in totaal) gemaakt waarin je de buitenste ring, binnenste ring en de spaken los van elkaar van een kleur kan voorzien. Als je de BBS velg kiest dan heb je uiteraard alleen de BBS template nodig en voor de OZ velg de twee templates voor voor en achter.

De templates zijn hier te downloaden.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Top, thanks Ruben!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Kan het kloppen dat je als je de velgen nu voorziet van een skin je ze niet ziet of doe ik iets fout? Ik heb de velgen een kleurtje gegeven en de benaming zoals doorgegeven aangehouden maar hij blijft bij mij de standaard velgen tonen zowel in de garage als op de baan.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Als je het wilt testen dan moet je net als bij de skin van de auto zelf PC20162-XXBBSRIMS (of OZRIMS/OZRIMS2) veranderen in alt-XXBBSRIMS. PC20162 is alleen voor het inleveren. Daarnaast moet je zorgen dat je een auto pakt met de juiste velgen eronder. Dus de OZ template werken alleen onder een auto die die velgen heeft (zoals de #86 Team Eagle Porsche).
Laatst gewijzigd door Ruben Correa Alves op 06 aug 2016, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Ok dan is dat het probleem dat wist ik niet, logisch natuurlijk. De naam had ik zoals gezegd juist echter deed ik het met een andere auto waar de bbs niet onder zitten. Dank je!
Gesloten

Terug naar “SRVN Porsche Cup 2016-II”