[ORG] Wat is er nodig voor de kampioenschappen in rF2?

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Kan iemand een overzicht plaatsen wat ik persé geïnstalleerd moet hebben voor de verschillende kampioenschappen met rF2?

Voorbeeld: ik rijd zelf geen Clio dit jaar en heb die mod niet geïnstalleerd. Mis ik dan banen die ik voor de FR3.5 nodig heb? Zo kan het ook zijn dat iemand die de FR3.5 niet geïnstalleerd heeft, daardoor banen mist die in het Cliokampioenschap nodig zijn.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Nee, rFactor 2 werkt met 'complete' mods, waarin auto's, circuits en alles wat daarbij hoort in 1 hapklare brok staat. Verder, mochten er inderdaad losse circuits toegevoegd worden, zal dit pas bekend worden als de mods daadwerkelijk klaar zijn. Dan zal alles ook wel medegedeeld worden wat gedownload moet worden.

Maar in de basis staat alles in één mod.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

OK, bedankt. Ik heb bijv in de FR3.5 de keuze tussen welgeteld drie circuits. Ik zal dus links en rechts wat tracks moeten binnenhalen die niet in de mod zelf zitten.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Ja maar er komt een aparte SRVN FR3.5 mod, waar alle circuits in zitten die we gaan rijden. Overigens kun je offline op meer circuits rijden als je all tracks en vehicles aanvinkt, maar dat terzijde.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

srvn organisatie schreef:Algemene Informatie
Met de Formule Renault 3.5 keren de snelle openwheelers terug bij SRVN. De mod is gemaakt door ISI, maar SRVN zal een eigen versie uitbrengen met daarin alle skins en circuits die je nodig hebt.
Inderdaad. Lezen, wie is er niet groot mee geworden? :oops:
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”