Vragen over lidmaatschap

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Brayn Tempelaars
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 okt 2017, 01:14
Racestuur: Fanatec
Locatie: Noord-Brabant

Hallo allemaal,
Ik ben hier gekomen doordat ik naar een vereniging waar ik bij kon om mee te doen in en sim competitie maar ik heb nog wel vragen over de regels van lid worden.

-Hoe oud moet je minimaal zijn?

- Moet je al een expert zijn in het simulatie spel
om nog bij te blijven?

Als deze 2 vragen beantwoord zijn zal ik beginnen meer oefenen in dit spel en wanneer ik zelf denk klaar te zijn zal ik lid worden.

Alvast bedankt, Brayn.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Hallo Brayn,

Er is geen minimum leeftijd waar je aan moet voldoen. Over het niveau, iedereen is welkom en als lid heb je altijd toegang om te oefenen op onze servers. Ook hier is geen niveau aangebonden, maar we vragen wel een basis niveau waarbij je capabel bent om de auto goed over het circuit te sturen. Het is een beetje lastig om dit in tijd uit te drukken, maar als je bijvoorbeeld 10 seconden langzamer bent dan de snelste tijd is het handig om nog even verder te oefenen voordat je meedoet aan races.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Brayn Tempelaars schreef: Als deze 2 vragen beantwoord zijn zal ik beginnen meer oefenen in dit spel en wanneer ik zelf denk klaar te zijn zal ik lid worden.
Dat was op 4 oktober. En op 5 oktober om 15:34 uur heeft hij al zijn contributie betaald. Dat noem ik nog eens zelfvertrouwen! Of het is een natuurtalent alà Bono Huis of Rudy van Buren. Kan natuurlijk ook zijn! In ieder geval eentje die knopen doorhakt! b:)like
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”