Inschrijven nieuwe seizoen

Vraag aan het bestuur of de commissies? In deze sectie worden vragen beantwoord.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

De inschrijving is weer geopend voor het nieuwe seizoen.
Naar alle waarschijnlijkheid zal dus ook de inschrijvingen voor het VEC gestart zijn.
Daar dit ook in Harderwijk aan bod is geweest vraag ik mij dus af wanneer de oproep geplaatst wordt naar de leden om zich te melden als men interesse heeft.
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Dat gebeurd achter de schermen, En ik heb gister gehoord dat vec de deur even heeft dicht gedaan ivm de hoeveelheid belangstellende.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Klopt, maar dat heeft niks met de rijders te maken hoor, het ging meer om het aantal teams. Maar inderdaad, verse aanwas is altijd welkom, hoewel we helaas maar 2 teams hebben, in plaats van de beoogde 3. Zal wel even een topic (laten) maken hiervoor! Hoewel je je natuurlijk altijd gewoon kunt aanmelden, zoals bijvoorbeeld Tom Schenkels laatst deed.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Zondag om 0:49 waren er al 80 wagens aangemeld, 1/40e deel Srvn neem ik aan dan
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

89 teams uiteindelijk, of misschien wel meer. Best bizar, ik ben allang blij dat we 2 teams hebben kunnen inschrijven. Zorgt wel voor wat problemen, maar goed we kijken wel hoe dat gaat.
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

Enige waar iedereen die intresse heeft rekening mee dient te houden dat het races zijn van 4-24 uur. Hierbij zijn de stints dus redelijk lang en verreist dit wel toewijding.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

René Hoogterp schreef:zoals bijvoorbeeld Tom Schenkels laatst deed.
Sorry René, maar dat was niet aan de hand van een oproep op het forum.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Dat zegt hij toch ook niet? Tom meldde zich vanuit zichzelf aan. :)
Gebruikersavatar
Tom Schenkels
Berichten: 417
Lid geworden op: 30 dec 2014, 14:05
Racestuur: Thrustmaster TX Wheel
Locatie: Puttershoek

Jeroen Huisers schreef:
René Hoogterp schreef:zoals bijvoorbeeld Tom Schenkels laatst deed.
Sorry René, maar dat was niet aan de hand van een oproep op het forum.
Lars Koldeweij schreef:Dat zegt hij toch ook niet? Tom meldde zich vanuit zichzelf aan. :)
Dat is niet helemaal waar. Ik werd gevraagd om mee te rijden in het aankomende seizoen. Daar zeg ik natuurlijk geen 'nee' tegen ;)
Een achter de schermen geval, zoals Anton aangaf. Maar goed, ik zag dat de oproep inmiddels in het paddock staat.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Tom Schenkels schreef:
Jeroen Huisers schreef: Sorry René, maar dat was niet aan de hand van een oproep op het forum.
Lars Koldeweij schreef:Dat zegt hij toch ook niet? Tom meldde zich vanuit zichzelf aan. :)
Dat is niet helemaal waar. Ik werd gevraagd om mee te rijden in het aankomende seizoen. Daar zeg ik natuurlijk geen 'nee' tegen ;)
Een achter de schermen geval, zoals Anton aangaf. Maar goed, ik zag dat de oproep inmiddels in het paddock staat.
Ah oké, dat wist ik niet.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Oh ik ook niet en Robin denk ik ook niet... Maar goed, nu mag het duidelijk zijn dat je je kunt aanmelden! Nu nog hopen op een derde team. Zou mooi zijn!
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

In het verleden is het altijd zo gegaan. Ik heb mij destijds zelf aangemeld en gevraagd of ik mee mocht doen, zo zijn er meer geweest die dat hebben gedaan. Een oproepje plaatsen is geen probleem, maar als je zelf mee wilt doen kun je ook zelf initiatief nemen en gewoon een PM sturen. Laten we ook niet vergeten dat dit eigenlijk buiten SRVN valt, het is een andere league alleen rijden we onder de naam van Team SRVN en willen we dit ook met leden doen binnen SRVN.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Misschien ruimte voor een 3e wagen? (zonder mij, want ik rij alles aan stront)
uploadfromtaptalk1436965128547.png
Gebruikersavatar
Sven Smits
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 sep 2011, 00:38
Racestuur: Thrustmaster T500
Locatie: Blijham
Contact:

Kijk dat maakt het natuurlijk interessant. :D
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

Op het forum van VEC wordt vermeld dat mogelijk de LMP1 auto's samen met de 10 snelste LMP2, GT-Pro en GT-Am rijders in server 1 komen en de overige rijders in de 2e server. Echter zijn ze nog aan het kijken hoe ze het definitief gaan realiseren.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN”