Template GT

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Hoi allen,

Ik ben momenteel bezig met het template van de GT maar ik zie geen wielen hierop.
Nu heb ik een kleur waar absoluut zwarte wielen onder moeten.
Als ik hem in inlaad in Feruzio53 map krijg ik wel zwarte wielen.

Ik heb dan ook een paar vragen:
1.)Als ik een DDS file inlever kan ik dan daarbij aangeven dat ik zwarte wielen wil?
2.)En is het merk van de band bekend zodat ik een sponsor naam kan plakken op het spatbord?
3)Kleur letters band
4.)Is er nog keuze voor getinte ramen?

Gr. Berry
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Berry Witman schreef:Hoi allen,

Ik ben momenteel bezig met het template van de GT maar ik zie geen wielen hierop.
Nu heb ik een kleur waar absoluut zwarte wielen onder moeten.
Als ik hem in inlaad in Feruzio53 map krijg ik wel zwarte wielen.

Ik heb dan ook een paar vragen:
1.)Als ik een DDS file inlever kan ik dan daarbij aangeven dat ik zwarte wielen wil?
2.)En is het merk van de band bekend zodat ik een sponsor naam kan plakken op het spatbord?
3)Kleur letters band
4.)Is er nog keuze voor getinte ramen?

Gr. Berry
1.) Heb het een tijdje terug aan URD zelf gevraagd en ze zeggen dat het niet mogelijk is omdat ze gebruik maken van meerdere velg models om de blur toe te passen. Daar zijn meerdere textures per velg voor nodig, in plaats van 1 texture. Als de wielen boven een bepaalde snelheid komen wordt de hele velg vervangen door een ander model met een blurred texture er op. Als je de velg van een andere kleur zou voorzien zou dat dus alleen te zien zijn als je stil staat en niet als je rijdt.
2.)Op de banden staat nu Michemin, nagemaakt van Michelin, maar dan net een beetje anders. Geen idee of SRVN een eigen banden merk er op gaat zetten (SRVN Tires? :P)
3.) Michelin kleuren
4.) Voor de auto's waar de ruiten kunnen worden gewijzigd wordt dat door SRVN gedaan voor de namen en racenummers. Bij de GT's is die optie er helemaal niet als ik het goed heb.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Ruben bedankt,

Maar ik blijf toch zitten met de kleur van de velg ondanks dat wat je vertelde onder snelheid een bepaald Blur model
Wordt toegepast. Omdat je in het spel onder Ferucio51-52-53 kan kiezen tussen zilver-zwart-gouden velgen ( bij stilstand )
Zou ik graag zwart willen ondanks dat bij rijden de kleur veranderd.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Berry Witman schreef:Ruben bedankt,

Maar ik blijf toch zitten met de kleur van de velg ondanks dat wat je vertelde onder snelheid een bepaald Blur model
Wordt toegepast. Omdat je in het spel onder Ferucio51-52-53 kan kiezen tussen zilver-zwart-gouden velgen ( bij stilstand )
Zou ik graag zwart willen ondanks dat bij rijden de kleur veranderd.
Ik denk dat de mod drie verschillende varianten van de Ferrari bevat, elk met een andere velg. Lijkt me dat SRVN dan een van deze drie varianten kan selecteren en die samen met je skin in de SRVN mod kan verpakken. Maar daar moeten de heren even over oordelen.

Zo zijn er in de Porsche cup ook auto's met een 3D ingedeukte benzine klep in de motorkap en andere auto's die gewoon een platte, gladde motorkap hebben. Zijn dingen die dan echt in de mod zelf zijn ingebakken waar je als user niet zo bij kan.
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”