Dtcc compensatie gewicht

Hier kun je alle vragen en antwoorden vinden met betrekking tot rFactor 2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Aangezien het veld uitgebreid wordt komend seizoen.

Weet niet hoe lastig het is in rf2, maar het is mogelijk om straf gewicht te geven.
Gebeurde ook in Race 07, misschien een leuk idee om daar weer naar te kijken.

Castrol Racing Team.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Was persoonlijk juist zo blij dat we juist geen strafgewicht meer hadden... Maar dat ben ik ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Ik denk dat je of met gewicht, of met reversed grid moet werken maar beide is misschien wat te veel.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Ikzelf ben geen voorstander van het strafgewicht.
We hebben al een reversed grid doormiddel van de dobbelsteen dus dat is natuurlijk al wat.

Geloof dat we het wel eens op meetings hier over hebben gehad en dat er veel geen strafgewicht wilde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Even een paar praktische kanttekeningen: los van af je het wilt of niet. Het strafgewicht moet iedere sessie toegevoegd worden. Het is dus niet zo dat je bijvoorbeeld op zondag na de race de nieuwe strafgewichten toekent aan rijders en dat het dan altijd erop staat. Iedere keer dat zo'n persoon de server verlaat moet het opnieuw toegevoegd worden.

Voor RACE 07 was er wel een programmaatje voor maar die voegde pas gewicht toe nadat er iemand anders was gejoined. Dus stel je voor dat je 25 kg strafgewicht had, dan kreeg je die pas nadat er iemand anders bij kwam in de server. En als dat niet gebeurd rijdt je dus zonder strafgewicht. Een dergelijk programma heb ik niet gezien voor rF2, maar het zal er wel zijn. Anders zit je met bovenstaand scenario.

Ik weet dat ik destijds helemaal krankjorum werd van alle verzoekjes om strafgewicht toe te voegen in de server.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Bij de Porsche cup van GPVWC reden ze gister met gewichten die ook tussen race 1 en 2 werden verandert per coureur. Misschien even uitzoeken wat ze daar gebruiken om het te regelen als je er uberhaupt mee aan de slag wilt gaan.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

De auto's zijn behoorlijk gelijk, om mensen dan te gaan benadelen omdat ze wat meer vooraan rijden, vind ik nu ook niet echt nodig... Die rijden namelijk met strafgewicht gewoon nog steeds vooraan lijkt me.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Jan Wim Ensing schreef:Even een paar praktische kanttekeningen: los van af je het wilt of niet. Het strafgewicht moet iedere sessie toegevoegd worden. Het is dus niet zo dat je bijvoorbeeld op zondag na de race de nieuwe strafgewichten toekent aan rijders en dat het dan altijd erop staat. Iedere keer dat zo'n persoon de server verlaat moet het opnieuw toegevoegd worden.
Kijk, duidelijke info dan gaat het niet.

Castrol Racing Team.
Plaats reactie

Terug naar “rFactor 2”