Logitech G27 installatie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Heren,

Op een of andere manier heb ik problemen met de installatie van mijn G27 op Windows 10.

De uninstaller is ongeveer nu al een dag bezig om de Gaming Software te verwijderen (die ik gebruikte voor muis en headset) en de 5.10 installatie is nu al een aantal uur bezig om de installatie van de G27 te vinden (bespeuring van Logitech producten).

Ik heb dit probleem in het begin van Windows 10 ook gehad. Maar het probleem had ik toen op een of andere manier opgelost.. maar dit moet toch gewoon beter kunnen.. ik snap d'r niets van..

Heeft iemand soortgelijke issues gehad?
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Roy,

Heb hier een soort gelijk probleem gehad. Na een update van Win10 werd het stuur gezien als een standaard stuur.
Herinstalleren van de Logitech software hielp niets.
Uiteindelijke een andere USB poort geprobeerd en toen deed alles het weer.

Martijn
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Hmm,

Alle drivers en logitech software weg... hard restart... nog een keer alles weggooien, steering wheel driver cleaner er over heen.. 5.10 installatie, stuur doet het nu...

Morgen weer de gaming software installeren voor de headset...
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Heb hetzelfde probleem gehad.
Na lang proberen uiteindelijk alle logitech software eraf gehaald en alles opnieuw erop gezet.
Daarna werkte het weer.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Mijn eerste stop is meestal ook het verwijderen van 5.10 en die dan herinstalleren. Lost vaak het probleem op.
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en antwoord”