Probleem stuur

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fabrice Cornelis
Berichten: 66
Lid geworden op: 23 sep 2011, 14:24
Racestuur: CSL Elite with F1 Carbon Rim
Locatie: Sint-Niklaas, België
Contact:

Ik heb een probleempje, sinds ik gisteren offline ging rijden had ik opeens een heel licht stuur en mijn stuur centreerde ook niet meer... Hij voelde echt super licht enzo en ik snap niet echt wat er mis is... Het is heel spijtig want ik heb vanavond race...Ik heb wel gemerkt dat wanneer ik naar mijn Logitech Profiler ga en daar een beetje ga sturen, dat men stuur dan wel weer wat zwaarder wordt.
Weten jullie misschien welke setting het is of is mijn stuur kapot? Telkens wanneer ik mijn rFactor opstart voelt hij zo licht en centreren wilt hij niet meer... Ik heb een logitech driving force GT. Dit gebeurt trouwens ook bij andere games.

Hopelijk lezen jullie dit voor men race :D

Gr. Fabrice
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

heb zelf een G25 maar ook last gehad van een plots licht en heel gevoelig stuur, reset force feedback helpt dan wel.
heb er nu geen last meer van maar vermoed dat het iets met mijn usb keyboard te maken heeft gehad. daarvan weigerde een paar toetsen soms. een paar flinke rossen op gegeven. missdchien dat het keyboard/usb invloed had op mijn stuur. weet verder ook niet.
misschien effe alle usb los gooien en opnieuw proberen
Gebruikersavatar
Fabrice Cornelis
Berichten: 66
Lid geworden op: 23 sep 2011, 14:24
Racestuur: CSL Elite with F1 Carbon Rim
Locatie: Sint-Niklaas, België
Contact:

Ok dankje ik zal het even proberen :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en antwoord”