Thomas Arends

Gebruikersavatar
Thomas Arends
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 apr 2012, 14:48
Racestuur: Simucube OSW

Naam: Thomas Arends
Geboortedatum: 27-09-1987
Woonplaats: Den Haag, Nederland
Spellen: iRacing, Gran Turismo 5, Race (en GTR) series
Stuurwiel: Logitech G25

Ervaring: Redelijk wat inmiddels, ik ben eigenlijk sinds het eerste deel van Gran Turismo (GT) bezig geweest met digitaal (sim)racen. Je kan GT wel zien als je rode draad door mijn online carriere, uiteraard was dit tot aan het vijfde deel niet mogelijk en is het met alle eerlijkheid nog steeds gebrekkig. Goed, ergens bij de release van het eerste GTR deel heb ik online racen ontdekt, met een goede vriend struinden we lobby's af op zoek naar leuke races. Serieus werd het pas met Live for Speed, hiermee heb ik veel kampioenschappen meegedaan (en gewonnen). Van sprintraces tot 24 uurs races, alles deed ik mee. Nooit had ik echter verwacht dat mijn hobby mijn leven zou veranderen, als winnaar van de vorige Nederlandse GT Academy heb ik afgelopen Pasen mijn autosport debuut gemaakt. Simracen is en blijft mijn hobby, toen ik het filmpje van Melroy zag wist ik pas van het bestaan van SRVN af. Uiteraard wekte het direct mijn interesse en sluit ik me graag bij jullie aan!
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Welkom Thomas,
Have fun bij SRVN!

@Organisatie: Goed bezig!
Wester Wobbes
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:09
Racestuur: Logitech DFGT
Locatie: Noordwijk

Welkom! Hopelijk zie ik je snel op het virtuele circuit! Je ervaringen zien er in ieder geval veelbelovend uit!
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Welkom Thomas! Leuk dat je ons gevonden hebt. :)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Welkom. Nog even een we kunnen een forumsectie openen voor echte rijders :lol:
René van Noort

Welkom Thomas. Eindelijk een stadsgenoot. :D :D
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Voorburg, Den Haag. Nou ligt dat dicht bij elkaar, OK. Maar dezelfde stad? :P
René van Noort

Ik ben in Den Haag geboren JW. en ik woon er 300 meter vandaan. Toch wel zelfde stad hoor. Bijna :lol:
Gebruikersavatar
Thomas Arends
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 apr 2012, 14:48
Racestuur: Simucube OSW

Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik vind dat ze erbij horen :D

Bedankt voor het warme welkom!
René van Noort

Het blijft 070 he
Rik Terpstra

Welkom welkom..

Zo lees je nog een stukje over hem over zijn eerste real life race en zo stelt hij zich voor bij SRVN! :)
Maurice Zondag

Welkom Thomas, leuk je hier te ontmoeten. En goed te zien dat er nog een Simracer is die de stap heeft kunnen maken naar het echte circuit. Helemaal te gek dat je meteen in zo'n indrukwekkende auto mag stappen.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Welkom Thomas!! Over 2 weekjes begint de volgende academy alweer, nog tips?? 8-)
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Welkom Thomas! Als je wilt kun je zondag a.s. nog wel deelnemen aan de SRVN500. Vanavond is de officiele testsessie....
Sander Eefting

Welkom man, Have fun!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom :)
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom Thomas!
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom Thomas!!!


Dadelijk bestaan we alleen nog maar uit real life coureurs :D
Zie je het al voor je, Olav Mol die op RTLGP aankondigd dat we zometeen gaan beginnen op zandvoort met het SRVN kampioenschap race 2.... *droomt verder*

Nu even nog jou naam googlen :)
Gebruikersavatar
Thomas Arends
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 apr 2012, 14:48
Racestuur: Simucube OSW

Welkom Thomas!! Over 2 weekjes begint de volgende academy alweer, nog tips??
Altijd lastig natuurlijk omdat mijn manieren niet voor iedereen werken, maar ik wat ik vorig jaar deed was niet te lang achter elkaar door blijven gaan. Alleen aan het begin om de baan te leren, maar daarna niet langer dan een uur per dag. Spreid het uit en neem de tijd om sneller te worden, kijk veel naar anderen maar gebruik ze niet als ghost. Je bent volgens mij op je eigen manier altijd het snelste. Verder is het natuurlijk even afwachten hoe de opzet dit jaar is, maar dat zal ongetwijfeld met veel rondjes rijden te maken hebben.
Welkom Thomas! Als je wilt kun je zondag a.s. nog wel deelnemen aan de SRVN500. Vanavond is de officiele testsessie....


Ik ga eerst vanavond eens rustig kijken wat voor series er allemaal zijn en de SimSync bekijken, verwacht me zondag nog niet aan de start.

Nogmaals, bedankt voor het warme welkom!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Aangenaam Thomas en plezier gaat vast lukken.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”