WaIther Berk

Plaats reactie
WaIther Berk
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 jan 2017, 14:44
Racestuur: T500RS

Naam: WaIther Berk
Leeftijd: 34 jaar
Woonplaats: Lent, Nederland
Spellen: rFactor 2
Stuurwiel: T500RS
Ervaring: Negen jaar geleden begonnen met rFactor, toen der tijd een paar seizoenen meegespeeld met Benelux Racing Online met name de Megane throphy. Heb toen ongelofelijk veel plezier gehad in het online Sim racen. Na 2009 eigenlijk geen race game meer aangeraakt op de PC.


Hoi allemaal,

Ik ben WaIther Berk, zoals jullie zien heb ik lange tijd niet geraced. Een paar weken terug zag ik een hele stoere race seat in de kleuren van de Sauber C31 (niet perse de mooiste livery maar wel spot on qua imitatie) incl T500RS met F1 wiel. Kon hem niet laten liggen en dus impulsief gekocht en daarna maar meteen rF2 gekocht en de BRO website opgezocht. Zag dat ze inmiddels opgegaan zijn in SRVN en direct lid geworden. Ik ga dit seizoen mee te rijden in de DTCC.

Ik hoop net zo'n leuke tijd mee te maken als met de BRO. Kan nog erg leuke races herinneren op Zolder, Kyalami, en ook eens twee uur lang op de Nordschleife :) Hopelijk dit jaar weer!

Tot snel op de baan.

Groeten WaIther
Laatst gewijzigd door WaIther Berk op 28 jul 2017, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivan Veldkamp
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 jan 2017, 22:33
Racestuur: Thrustmaster TX
Contact:

WaIther Berk schreef:Naam: WaIther Berk
Leeftijd: 34 jaar
Woonplaats: Lent, Nederland
Spellen: rFactor 2
Stuurwiel: T500RS
Ervaring: Negen jaar geleden begonnen met rFactor, toen der tijd een paar seizoenen meegespeeld met Benelux Racing Online met name de Megane throphy, speelde toen onder de naam Dunder Mifflin (was volgens mij de enige die toen toestemming had om onder en andere naam te spelen). Heb toen ongelofelijk veel plezier gehad in het online Sim racen. Na 2009 eigenlijk geen race game meer aangeraakt op de PC.


Hoi allemaal,

Ik ben WaIther Berk, zoals jullie zien heb ik lange tijd niet geraced. Een paar weken terug zag ik een hele stoere race seat in de kleuren van de Sauber C31 (niet perse de mooiste livery maar wel spot on qua imitatie) incl T500RS met F1 wiel. Kon hem niet laten liggen en dus impulsief gekocht en daarna maar meteen rF2 gekocht en de BRO website opgezocht. Zag dat ze inmiddels opgegaan zijn in SRVN en direct lid geworden. Ik ga dit seizoen mee te rijden in de DTCC.

Ik hoop net zo'n leuke tijd mee te maken als met de BRO. Kan nog erg leuke races herinneren op Zolder, Kyalami, en ook eens twee uur lang op de Nordschleife :) Hopelijk dit jaar weer!

Tot snel op de baan.

Groeten WaIther
Hallo Walter,

Welkom en veel plezier!

Ik rijdt niet mee in de DTCC maar evengoed veel raceplezier!

(Ik doe voor het eerst mee in de F2000)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi WaIther

welkom (terug) en veel plezier

grt Ger
Gebruikersavatar
Paul van Leusden
Berichten: 86
Lid geworden op: 10 jan 2017, 20:21
Racestuur: Thrustmaster T500 RS
Locatie: Amsterdam

Hallo Walther welkom en zie je wel op de baan !
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Hoi Walther.Welkom!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Hallo!
Nils van Limpt
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jun 2016, 21:21
Racestuur: Thurstmaster T300RS
Locatie: Eindhoven

Welkom!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”