rFactor 2

Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Heerlijk wagentje. Standaard heeft hij denk ik wat te weinig downforce in de setup, op Oulton met volle vleugels ligt hij een stukje stabieler en qua topsnelheid verschilt het niet zo heel veel.
Gebruikersavatar
Rudy van Buren
Berichten: 512
Lid geworden op: 18 jul 2013, 14:11
Racestuur: G27
Locatie: Lelystad

René Hoogterp schreef:Gisteren leuke vuurdoop gehad, flink lopen klooien, maar kon je wel goed zien of je een gevecht ermee aan kon gaan, dat kan heel goed. Alternatieve lijnen, weinig downforceverlies etc. Standaard setup is niet heel best, maar als we een degelijke basissetup namens SRVN kunnen aanbieden dan moet het best aardig rijden voor iedereen :)
Behalve de demping is er niks te veranderen wat een hoop geneuzel met zich mee brengt, ARB - vleugel - Camber allemaal transparant in wat voor effect het heeft. Zou voor een hoop leden hier geen kwaad kunnen als ze is ermee aan de gang gaan ipv. gelijk de vinger omhoog. ;)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Is ook zo, maar voor een beginnersklasse kan t nooit kwaad, hoewel zelf pielen altijd wel beter is. Meer vleugel en ARB wat lager maakte op Zandvoort in ieder geval al een wereld van verschil :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Argh zowat iedereen heeft al gereden en ik heb gewoon nog geen tijd gehad :D
Hopelijk vanavond als ik mijn werkjes af heb :driving:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Iets teveel op f5 gedrukt denk ik, dat maakt je vrije tijd in de war

Castrol Racing Team.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Ja potverdikkie, heb je er zoveel zin in en dan pis je alsnog naast de pot ;)
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

René Hoogterp schreef:Is ook zo, maar voor een beginnersklasse kan t nooit kwaad, hoewel zelf pielen altijd wel beter is. Meer vleugel en ARB wat lager maakte op Zandvoort in ieder geval al een wereld van verschil :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eerlijk gezegd denk ik dat je met een goede vleugelstand 75% van de snelheid te pakken hebt voor wat betreft het afstellen. De rest levert nog wel iets snelheid op, maar vooral veel stabiliteit en constantheid. Je kunt de auto behoorlijk aan je rijstijl aanpassen.

Op Outlon Park krijg ik de banden met geen mogelijkheid zoals ik ze zou willen, dus voorlopig voelt dat als een zwak punt in de mod. Ik moet echter nog testen op een wat minder eigenzinnig circuit.

Het is een auto die zich niet supermakkelijk laat besturen, maar wel veel ruimte geeft om het te leren. Prima voor beginners om mee in te stappen en voor gevorderden om de limiet op te zoeken.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Yoeri Gijsen schreef:
René Hoogterp schreef: Het is een auto die zich niet supermakkelijk laat besturen, maar wel veel ruimte geeft om het te leren. Prima voor beginners om mee in te stappen en voor gevorderden om de limiet op te zoeken.
Het is precies het Skippy verhaal. Snap je basisvaardigheden niet, zal hij moeilijk gevonden worden. Snap je ze wel? Word je beloond :)

Overigens zijn er al een paar bugs geïdentificeerd die nog aangepakt gaan worden. Mede de temperaturen van de motor en banden icm camber/contact patch.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

https://www.facebook.com/simracingforli ... 2375330425

Dallara GP3/16 by Slow Motion

Ziet er ook leuk uit
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Build 1108 (voor iedereen met steam dan) komende dinsdag:


https://www.studio-397.com/2016/12/road ... mber-2016/
Gebruikersavatar
André Jager
Berichten: 407
Lid geworden op: 31 jan 2016, 10:39
Racestuur: Fanatec Clubsport v2.5
Locatie: Delfzijl (Groningen)
Contact:

Albert van Mourik schreef:Build 1108 (voor iedereen met steam dan) komende dinsdag:


https://www.studio-397.com/2016/12/road ... mber-2016/
We understand that online racing is key to the future of the platform. As online racers ourselves, we have decided to provide online access for everybody with the Steam version for free – simplifying the pricing model and encouraging everybody to race online. Steam will take care of automated updates.

Begrijp ik nu goed dat we niet meer hoeven te betalen voor online? Dat zou wel heel nice zijn!



Sent from my iPhone using Tapatalk
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Zo staat het er wel.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Yes. En als je nog niet over bent op Steam dien je dat snel te doen. :)
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Lars Koldeweij schreef:Yes. En als je nog niet over bent op Steam dien je dat snel te doen. :)
This is our first Steam-only release, and we would like to remind you of our offer to migrate to Steam for free, which will be extended until January 31st, 2017.

6 weekjes heb je nog, dus ja, die zijn zo voorbij.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Albert van Mourik schreef:
Lars Koldeweij schreef:Yes. En als je nog niet over bent op Steam dien je dat snel te doen. :)
This is our first Steam-only release, and we would like to remind you of our offer to migrate to Steam for free, which will be extended until January 31st, 2017.

6 weekjes heb je nog, dus ja, die zijn zo voorbij.
Dat, maar ook om direct up to date te blijven moet je op Steam zitten. De update werkt allednt via Steam immers.
Gebruikersavatar
Kevin van Dooren
Berichten: 184
Lid geworden op: 30 jun 2016, 10:18

:shock: :D :D :D

Als ie net zo rijd als dat ie er uit ziet :D :D :driving:
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Cool! De japanse DTM! Misschien als er een volledige pack van is dat we in de toekomst ook een SuperGT kampioenschap kunnen houden 8-)
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Dtcc 2017-2??

The Subaru Levorg and the Mercedes A class. Next public release/update should be around in 01/2017

Ook met verder aangepaste huidige wagens, die nog dichter bij de Civic gaan komen.
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”