NK Clio 2017-II | Race 11&12 Spa-Francorchamps | 10-12-2017

Wordt verreden op zondag met rFactor 2
Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

NK Clio 2017-II Race 11&12
Spa-Francorchamps
10-12-2017


Locatie
Luik, België

Tijdschema
20.00 - Briefing
20.15 - Kwalificatie
20.25 - Warmup + indeling juiste server
20.40 - Race 1
21.15 - Race 2 (Reversed grid top 8)

Weerbericht

Afbeelding

Links
Algemene Informatie NK Clio 2017-II
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Zo, dat was dit seizoen, afgesloten op P24, jammer genoeg Assen moeten missen anders nog wel paar plekjes hoger gestaan.

Hier op spa werd de achterkant de ene ronde licht en de andere ronde niet, was beetje gokken wat die ging doen.
Lekker e rondjes kunnen maken, beetje prikken hier en verdedigen daar.

Verf uitgewisseld met Jelle, Randy en Dennis, maar niets wat heel schokkend of onreglementair was volgens mij.

Op naar 2018, eens kijken wat we dan gaan doen.

Castrol Racing Team

Gebruikersavatar
Marvin Juliam Amants
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 dec 2016, 14:38
Racestuur: T300RS
Locatie: Alkmaar
Contact:

Was een mooi seizoen!

De afsluitende baan was naar mijn mening niet kampioenschapwaardig, maar op de stream was het leuk om te zien!

Mijn races gereden zoals verwacht verdedigend rijden, aanvallend was er niets te doen. Te kort voor de mannen voor me en misschien wel te snel voor de mannen achter me.
P10 algemeen, ik ben zeer tevreden.

Tot volgend seizoen!
Gebruikersavatar
Patrick Smid
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 aug 2013, 00:06
Locatie: Hoogezand

Dat was het seizoen dan alweer. Helaas heb ik alleen de laatste 2 avonden op Assen en Spa mee kunnen doen. Ging niet verkeerd, mooi wat punten meegenomen die avonden. Vrij constant gereden, al had van mezelf het tempo nog iets beter gemogen, meer oefenen misschien met de kliko's, maar tevreden.
Marvin Juliam Amants schreef: 11 dec 2017, 13:20 Marvin schreef:
Mijn races gereden zoals verwacht verdedigend rijden, aanvallend was er niets te doen. Te kort voor de mannen voor me en misschien wel te snel voor de mannen achter me.
Ik had gisteren op Spa een beetje hetzelfde Marvin, net niet bij top 10 aanhaken maar wel een gat achter je trekken, vandaar dat wij in race 2 de hele race bij elkaar zaten ;) was leuk!

Robin, gefeliciteerd met het kampioenschap!

Voor volgend seizoen nog geen plannen wat te gaan rijden, even kijken nog.
Wel wil ik de heren van het bestuur, racecommissie, livestreams en iedereen die het nog meer mogelijk heeft gemaakt bedanken voor de inzet om ons weer te kunnen laten racen. Tot volgend seizoen! :byebye:
Gebruikersavatar
Marvin Juliam Amants
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 dec 2016, 14:38
Racestuur: T300RS
Locatie: Alkmaar
Contact:

Patrick Smid schreef: 11 dec 2017, 15:48
Ik had gisteren op Spa een beetje hetzelfde Marvin, net niet bij top 10 aanhaken maar wel een gat achter je trekken, vandaar dat wij in race 2 de hele race bij elkaar zaten ;) was leuk!
Ja was gezellig! Was in R2 nog wel bang voor je omdat mijn voorbanden opwaren (iets te gretig gestart hahahah)
Gesloten

Terug naar “SRVN NK Clio 2017-II”