GT 2017-I | Ronde 5 Zandvoort | 13-04-2017

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Leuke avond gehad, ondanks de grote klapper in de hoofdrace (ik zag het vlak voor mij gebeuren, maar kon het niet ontwijken).
Ook jammer van contact met Ronald, die echt wel stuk sneller was dan dat ik was in de sprint race (mijn banden waren oververhit).
Ik had er uiteindelijk de minste last van, maar geen contact is natuurlijk beter. Met iets meer ruimte geven was je er in ieder geval gewoon voorbij geweest. Al met al was ik redelijk tevreden met mijn tempo, hetgeen meestal niet echt het geval is in de BMW.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Jouw tempo was beter dan de mijne dit keer, je kwam rap dichterbij.

Castrol Racing Team.

Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dave de Vos schreef: 14 apr 2017, 10:27 maar verbeter mij als ik het verkeert heb!
Dave, ik verbeter je nu inderdaad, want je hebt het inderdaad verkeerd. Het moet met een D namelijk... :D

Leuke hoofdrace gezien (sprintrace helaas gemist), maar die megaklapper vraagt er gewoon om om nog ergens langs te komen. Wie herinnert zich ZAP (of hoe dat item ook heette) nog? Complimenten aan Ruben voor de stream. Als hij beeld en geluid helemaal zelf deed, dan neem ik mijn petje voor hem af.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Ger Heuts schreef: 14 apr 2017, 20:22Complimenten aan Ruben voor de stream. Als hij beeld en geluid helemaal zelf deed, dan neem ik mijn petje voor hem af.

Thanks! Was inderdaad een avondje alleen. Gelukkig kon Thierry nog lopen na de crash zodat hij een bezoekje kon brengen. :P
Gebruikersavatar
Jeroen Meijer
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 okt 2016, 20:27
Racestuur: Thrustmaster T300
Contact:

Thijs Kiens schreef: 14 apr 2017, 10:48 Beste Dave,

Ik snap je punt over het account, ga dus ook een eigen account aanmaken. Echter Thijs is 13 jaar en help hem waar nodig. We kijken samen naar dingen die goed en slecht gaan voor of door hem. Ik vind SRVN een leuke vereniging en dat draag ik dan ook graag uit naar bekenden. (misschien soms wel eens te enthousiast!!).

Dit zal dus wel het laatste bericht van me zijn via het account van mijn zoon!

Groeten,
Rob

Alleen maar mooi om te zien hoe fanatiek vader en zoon zijn in het simracen. Ander mooi voorbeeld daarvan is Troy Uyan die samen met zijn ouwe heer op hoog nivo aan het racen zijn. Ik kan dat wel waarderen.

Hier een video van hun samen in een 24 uurs race:



Lekker zo doorgaan Rob b:)like
Gesloten

Terug naar “SRVN GT Kampioenschap 2017-I”