SRVN PORSCHE CUP 2017-I TEAM PRESENTATIES

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gesloten
Gebruikersavatar
Ruben Schenkel
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:46
Racestuur: Fanatec Wheel Base V2.5
Locatie: Braunschweig, Duitsland

Braunschweig (DE) - Vanuit een koude garage over de grens bij de oosterburen presenteert Porsche Team Niedersachsen haar bolides voor komend seizoen. Nieuw binnen het team is Rene de Ruijter, die het team komt versterken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Mooi ontwerp! Succes komend seizoen.
Gebruikersavatar
Tom Schenkels
Berichten: 417
Lid geworden op: 30 dec 2014, 14:05
Racestuur: Thrustmaster TX Wheel
Locatie: Puttershoek

Gallery82 Motorsports brengt 4 auto's op de grid in het nieuwe seizoen van de Porsche Cup. Het koetswerk van UGX-Cup winnaar Anton Rebel en bijna-podiumfinisher Tom Schenkels is gedurende de winterstop uitgedeukt en opgepoetst. Zij verschijnen in dezelfde kleurstellingen als afgelopen jaar aan de start. De vrijgekomen stoeltjes worden ingenomen door Yoeri Gijsen en Niek Jacobs, die door het IKEA Racing Team zijn uitgeleend aan G82M. Voor hen zijn de Porsches bestickerd met een retro livery, als ode aan de 'psychedelic Porsche 917' uit 1970. Gijsen heeft mooie dingen laten zien als gastrijder, Jacobs was tot de finale op Zandvoort kanshebber op het kampioenschap. De verwachtingen zijn in ieder geval hoog gespannen.

Afbeelding
#29 Niek Jacobs - #48 Tom Schenkels - #79 Anton Rebel - #91 Yoeri Gijsen
Gebruikersavatar
Sven Smits
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 sep 2011, 00:38
Racestuur: Thrustmaster T500
Locatie: Blijham
Contact:

Mooi gevarieerde kleurstelling!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Mooi werk mannen. Helemaal top Tom zie je wel dat je het kan. ;)
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Afbeelding

Voorwieladepten beproeven hun geluk in de Porsche

Ivo Pakvis, Pieter Brandsma en Jeroen Cijsouw, sinds jaar en dag vooral actief in het voorwielaangedreven circuit, maken voor het komende seizoen de overstap naar de Porsche Cup. Team GPUpdate maakte deze drastische beslissing na jaren vertoefd te hebben in de Clio's en de Civics.

Pakvis en Brandsma delen al bijna tien jaar een team en dat zal ook in het Porsche-seizoen niet veranderen. Het illustere duo krijgt in de vorm van Jeroen Cijsouw een teamgenoot van naam. "Het joch had anders geen team", aldus Brandsma. "En wij zijn de beroerdste natuurlijk niet." Pakvis viel zijn Friese ploegmaat bij: "Wij gaan Cijsouw niet aan zijn lot overlaten. Als die klootzak een Porsche nodig heeft, leveren wij deze."

Cijsouw, ooit winnaar van een heroïsche Civic-race op Zandvoort, restte enkel dankbaarheid. "Dat ik bij deze absolute wereldtoppers mag aansluiten, maakt me buitengewoon nederig. Ik hoop veel van ze te leren."

55 - Ivo Bakvis
Afbeelding

66 - Pieter Brandsma
Afbeelding

6 - Jeroen Cijsouw
Afbeelding

Dank aan Sven voor de renders
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Mooi werk mannen! Ik wens jullie alvast veel succes en hoop dat ik veel over jullie mag schrijven komend seizoen.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Jeroen Cijsouw schreef: 55 - Ivo Bakvis
Grapje of foutje? ;)
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ik zie veel mooie plaatjes. Genoeg om naar uit te kijken!
Gebruikersavatar
Ivo Pakvis
Berichten: 254
Lid geworden op: 20 sep 2011, 21:21

Jan Wim Ensing schreef:
Jeroen Cijsouw schreef: 55 - Ivo Bakvis
Grapje of foutje? ;)
Wat denk jij JW.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ik vermoed een grapje. Jammer dat ik niet zo goed ben met Photoshop :lol:
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Slechts wat kleine tweaks en we gaan er weer tegenaan!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Ziet er allemaalt weer gelikt uit Gentlepeople.......
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Haiho.
Terug van weg geweest, daar bent ik weer.
Met een vervolg op de DTM BMW livery.
Albert van Mourik deed mij, na het "Verliezen" van de UGX Cup, een Surprise sturen, in de vorm van een Porsche Livery gebaseerd op die van de RotterGraaf Racing Against Cancer DTM BMW.
Moet eerlijk zegge, dit had ik ffies niet verwacht, maar was er heul heul heul errugt mee in mijn nopjes........
Helaas kon ik haar nog niet inzetten in het Seizoen 2016-II, daar de inschrijvingen wel heel erg snel verliepen en de Porsche Cup dus vol zat.
Maar niet getreuuuuuuh, tja dat woord is dat dan weer met een D of een T, ik zal het wss Nooit leren, ondanks dat mijn Broer de SpellingsGozert is hiero, getreurd/getreurt, doet maar wegstrepen wat niet goed is hè.

Na wat aanpassingen en overleg met Patrick Boxem, welke Voorzitter is van Against Cancer, of er nog Sponsoren waren bij gekomen.......Is deze mooie Dame uit de garage gerold.
En ik of eigenlijk Wij, Albert hoort hier natuurlijkt helemaal bij, zijn zéér blij en verheugd met het Resultaat.........

Nu nog leren te rijden met haar, want dat is toch ffies an other biscuit dan de DTM wagen.........

Met dank aan de Sponsoren: Dobla..........Sysqa..........KNMV (Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging)..........TvgD (Trucker voor goede Doelen)..........Eurol..........

See Ya All On Track, en probeer mij een beetje te ontzien.......

PS: Antwoord op de vraag van Ger Peeters, graag weer van die prachtige starts al ooit met de WTCC BMW.....
Ik gaat zekers mijn best doen, maar kan niets beloven.

PSs: Vraag van mijn kant.
Is er iemand die mij dit seizoen van een Set Up kan voorzien die eigenlijk geschikt is voor meerdere Circuits, dus een All Round iets.......
#DurfTeVragen.......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wss weer eens niet normaal gelukt met de pics, te lang geleden dat ik zoiets heb gedaan hiero, hahahahaha.

Edit: Fijne Gozert die Albert, Thnx Mate, werkt
Gebruikersavatar
Patrick Smid
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 aug 2013, 00:06
Locatie: Hoogezand

Ook hier op de kevers erg mooie liveries. Complimenten voor de spuiters!
Gesloten

Terug naar “SRVN Porsche Cup 2017-I”